REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NANITO
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem sklepu www.nanito.pl jest Robert Ćwikła, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PRO- GEO usługi geodezyjne mgr inż. Robert Ćwikła, ul. al. Niepodległości 25E, 23-204 Kraśnik o numerze NIP 7151670305, REGON: 061677264, tel: (+48) 513 801 726, e-mail: sklep@nanito.pl
- Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż towarów w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym).
- Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Ceny podane w sklepie zawierają podatek VAT, (są cenami brutto) nie zawierają kosztów wysyłki.
- Koszty wysyłki zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, a także od oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
DEFINICJE
Użyte w regulaminie definicje należy rozumieć następująco:
- Klient – osoba fizyczna, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego
- Konsument – klient będący osobą fizyczną zawierający ze Sprzedawcą umowę
w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Sklep – sklep internetowy dostępny na stronie internetowej pod adresem www.nanito.pl.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą PRO- GEO usługi geodezyjne mgr inż. Robert Ćwikła, ul. al. Niepodległości 25E, 23-204 Kraśnik o numerze NIP 7151670305, REGON: 061677264, tel: (+48) 513 801 726,
e-mail: sklep@nanito.pl - Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Jest ona wiążąca dla obu stron.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
WYMAGANIA TECHNICZNE
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu internetowego:
- Komputer, laptop, telefon lub inne urządzenie z dostępem do internetu
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies, w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Safari,Opera.
- Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)
- Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu:
- Możliwości logowania i utrzymania sesji Klienta
- Zapamiętania zawartości koszyka
- Dostosowania zawartości strony do preferencji użytkownika
- Tworzenia statystyk oglądalności
- Zapewnienia prawidłowego działania funkcji sklepu
KONTO W SKLEPIE
- Założenie konta w Sklepie nanito.pl jest dobrowolne i darmowe.
- Sklep umożliwia dokonywanie zakupów bez konieczności zakładania konta.
- W celu założenia konta należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając niezbędne dane kontaktowe oraz ustalając indywidualny login i hasło do logowania
- Dzięki posiadaniu konta, Klient ma wgląd w historię zamówień.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami.
PRODUKTY, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA
- W sklepie oferowane są dwie kategorie produktów:
- Szyte na zamówienie – produkty spersonalizowane, szyte zgodnie z wytycznymi Klienta
- Dostępne od ręki – gotowe produkty, w określonej liczbie sztuk
- Czas realizacji zamówień:
- Dla produktów szytych na zamówienie termin realizacji wynosi do 21 dni roboczych.
- Dla produktów dostępnych „od ręki” wysyłka następuje w ciągu 2-3 dni roboczych.
- Do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie Formularza Zamówień, nie jest konieczne rejestrowanie konta.
- Podczas składania zamówienia Klient dodaje wybrany/e Produkt/y do Koszyka po czym przechodzi do formularza zamówienia. Sprzedawca może udostępnić w ramach Sklepu Internetowego dodatkowe usługi dla Produktu dodanego do Koszyka, np. personalizacja, podanie swoich wymiarów, długości rękawa, długości całkowitej wybranego produktu, kolejno wybiera metodę płatności oraz podaje dane adresowe niezbędne do realizacji wysyłki.
- Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia o wszelkich kosztach.
- Złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności jest jednoznaczne z zwarciem umowy sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie o jego otrzymaniu przez Sprzedawcę i przyjęciu do realizacji.
- Zamówienie dokonane przez Klienta zostaje zapisane w systemie Sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
PŁATNOŚCI I WYSYŁKA
- Obsługę płatności elektronicznych prowadzi: PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, kapitał zakładowy 7.789.000 zł (opłacony w całości), NIP: 7792308495, (PayU)
- Płatności dokonywane są z góry. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy.
- W sytuacji braku płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży zamówienie zostaje anulowane z winy Klienta.
- Czas realizacji zamówienia wynosi 14-21 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
- Wysyłka odbywa się na terenie Polski, standardowy czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze od dnia nadania przesyłki.
- Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pośrednictwem firmy InPost zgodnie z cennikiem
- Dostawa do paczkomatu
- Dostawa do domu
- Koszty dostawy produktu są doliczane do wybranego do zamówienia przed jego finalizacją.
ZWROTY I REKLAMACJE
- Zgodnie z pkt 3 art. 38 ustawy o prawach konsumenta nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Ubrania szyte na miarę nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
- Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020, poz. 287) Klient będący Konsumentem może odstąpić bez podania przyczyny od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w terminie 14 dni od dnia odbioru produktu. Prawo zwrotu towaru w terminie 14 dni dotyczy jedynie produktów zakupionych jako „dostępne od ręki”.
- Koszty zwrotu towaru ponosi Klient, zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć, zapakować i odesłać kompletny na adres korespondencyjny Robert Ćwikła Ewunin 30, 23-212 Wilkołaz lub na adres paczkomatu zamieszczony w formularzu zwrotu towaru.
- Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy produkt znajduje się w stanie niezmienionym i nie nosi śladów używania.
- Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@nanito.pl z załączeniem formularza zwrotu lub formularza reklamacyjnego.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Klientowi koszt odesłania reklamowanego towaru w rozsądnym terminie po otrzymaniu wypełnionego formularza reklamacyjnego. Reklamacja uznana będzie jedynie w przypadku posiadania dowodu zakupu, który dołączany jest do wysyłanego towaru oraz załączenia formularza reklamacyjnego.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Sprzedawca jest administratorem danych osobowych.
- Dane osobowe Sprzedawca wykorzystuje wyłącznie do celów opisanych w niniejszym regulaminie.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do zrealizowania zamówienia w sklepie i zawarcia umowy sprzedaży.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane osobowe Użytkowników sklepu internetowego przetwarzane są zgodnie
z zasadami opisanymi w Polityce Prywatności.).